Treningi

Witam serdecznie.

Postaram się jutro dodać moje ostatnie dwa treningi. Niestety nie byłem w stanie ich tutaj wstawić ze względu na czas, nie dlatego, że odpuściłem sobie siłownie. Treningi są, tylko dziennik stanął lekko w miejscu, ale jutro wszystko nadrobię.

Zauważyłem również, że przez przypadek o ile dobrze myślę opuściłem jeden trening PULL. Ale to nic takiego. Jutro dodam jak już wcześniej wspomniałem trening PUSH-poniedziałek oraz PULL-wtorek z 29 lutego i o1 marca.

Dodam tylko, że siła w niektórych ćwiczeniach poszła pięknie do góry, a w niektórych w dól, być może ze względu na krótsze przerwy, albo ze względu na większe ciężary w pierwszych ćwiczeniach, ale nie przejmuję się tym za bardzo ponieważ wiem, że są ciągle pozytywne efekty i na stagnację się nie zapowiada w najbliższych tygodniach.

Pozdrawiam 😀

Skomentuj

